Underwater

Veľmi dobrý nápad bol si zaobstarať jednorázový podvodný foťák na film, keď už teda nemáme to GoPro. Hoci sme sa báli, že keď to prešlo asi cez 7 letiskových skenerov, bude nejak film ožiarený, ale ako vidíte fotky vyšli mega super a majú ešte k tomu aj ten starý look, keď fotíte na film. Ako mnoho iných, toto bol pre mňa opäť skvelý prvý zážitok šnorchlovania, potápania sa pri koráloch a kŕmenie rýb, ktoré sa absolútne nedali chytiť, ale dzobali vám z rúk ako divé. Vezmite si so sebou ale aspoň 20 pesos, pretože čo vám nikde nepovedia je, že keď sa dočlaptáte, objaví sa pri vás taká minilodička so strašidelným típkom kompletne obaleným v látke (aby ho nezabilo slnko keď tam je celý deň), ktorý si od vás vypýta šnorchlovací poplatok. Vypadá síce trochu ako terorista, ale opak je pravdou, sú veľmi milí a poplatok slúži na zachovávanie koralov a podmorského života. Dostanete aj bločik. Hoci šnorchlovanie bolo mega super, chceli sme ísť ešte o level vyššie, respektíve nížšie, tak sme sa rozhodli pre helmet diving. Helmet diving, prosím pekne, je taká mierne adrenalínová aktivita, kde vás odvezú asi kilometer od pláže na vznášajúcu plošinu na mori, poučia o rizikách a správnom zachádzaní, dajú vám na hlavu obrovskú helmu, ktorá na súši váži 30kg, pod vodou 2kg a vy sa spustíte po rebríku asi 7 metrov na dno mora, s tým, že cez hadičku vám do helmy stále syčí kyslík. Cesta dolu bola taká najnervóznejšia, pretože neviete, čo máte čakať a potom, keď už ste dole je to veľmi výborné. Chodíte po dne, kŕmite rybičky a sledujete podmorský svet, plus ako bonus, tam aj naspäť vás odvezie speed boat, čo je tiež dosť sranda. Mimochodom tá helma zo spodu nie je uzavretá, čo mi prišlo zvláštne, no tlak vzduchu zabraňuje vode do nej vstúpiť. Celý pobyt pod hladinou máte ako skupinka prideleného potápača, ktorý na vás dáva bacha a fotí a točí vskutku nekvalitné fotky a videá. Jednu dám na facebook a môžte sa pozrieť a porovnať oproti tým naším, hehe.
ale ak ste klaustrofobik, tak asi neodporúčam moc sa zavreť do kovovej helmy na dne mora :D
jaj a ako sme boli tam dolu, asi im došiel v mojej bombe kyslík lebo sa mi asi do polky naplnila helma vodou na dne a nemohol som dýchať, ale s potápačom sme sa nejak dorozumeli a som tu. sranda je, že ma zrovna vtedy natáčal, tak si na to budem ešte dlho pamätať :)

12 komentárov:

  1. Tak toto musí byť dobrá sranda. :) Kebyže sa mi niečo hentaké mne stane tak, neviem či by som tu ešte bola. :D ale určite zážitok aj tak.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ale ten starý look se dá udělat i v photoshopu? Jinak pěkne fotky máte, tež jsem koupila rodičům foťák pod vodu

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wau!!! o tom som ani nepocula! tykokos zavidim znie to super)))
    ach jak by som sa sla potapat) mozno by som mohla oprasit moj potapacsky vodicak v ciernej hore :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to by som tiez chcel dat dakedy original potapanie

      Odstrániť
  4. Vy jste tak super i pod vodou ! Navíc jsem zase o něco chytřejší o takové formě potápění jsem neměla tušení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. O tom šnorchlovacím poplatku slyším prvně, ale vždycky dobré vědět. :) Ty fotky vypadají vážně super, mají ten starý pale nádech, o který se vyloženě postará jen film. Při pohledu na helmu jsem se začala smát, protože jsem si představila podvodní star wars. O:) Ale jinak to vypadá suprově, určitě jste si to užili, tak hlavně, ať si to užíváte dál. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja som tiez o tom predtym nepocul a este viac som bol prekvapeny ked som zistil ze ta helma nie je nejak utesnena ale bolo to dost cool ..ako tie oldschoolove potapacske obleky

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nice post,, i'm very enjoyed to visit this site :D

    OdpovedaťOdstrániť