Onetimer

Busy víkendy mám rád a mám ich vcelku často, keď nad tým tak premýšľam, ale potom zase nestihnem nič, čo by som mal spraviť, ako napríklad prispievať na blog, však alebo porobiť si nejaké mailíky, aby boli pengy. Tuto sme zrovna išli do Mistrálu, kde sme neboli sto rokov (svetelných), no Marťu si tam aj tak stále pamätajú, čo je obdivuhodné a taktiež majú super milkshake okrem iného. Na tento photoshoot som mal presne jednu cestu eskalátorom dolu tak som sa musel snažiť o ten najlepší blogface aký mám a myslím teda, podarilo sa. Neviem, či vidíte aký typ materiálu je použitý na tejto bunde, taký ako na dresoch a videl som už viac vecí z neho vyrobených a dúfam, že budem vidieť ešte viac, som fanúšik.
jacket - h&m
tshirt - city and colour
shorts - 2nd hand
shoes - nike

11 komentárov: