Manly man man man

Tento týždeň mi prišiel balíček od Chlapskej zásielky, služby, ktorá sa snaží ušetriť nám mužom starosti so zbytočným nakupovaním spodného prádla a iných prkotín tak, že to vlastne spraví za nás a pošle nám to prakticky kam chceme. Rovnako schvaľujem aj to že produkty sú od českého výrobcu, treba predsa podporovať lokálnu ekonomiku. Ja už mám moju zásielku doma a mohol som za medzitým venovať nič nerobeniu a potom sa trocha učiť na skúšky.
Čo je super, že mám možnosť venovať jeden balíček aj vám a,k.a GIVEAWAY ak mi odpoviete na otázku: Aký superhrdina účinkuje v úvodom videu Chlapskej zásielky na ich stránke? Výhercom sa stane, človek, ktorý bude mať v poradí 13ty komentár tu dolu a nezabudnite napísať aj mail! 
a komu sa neujde giveaway, môžete aspoň využiť zľavový kód SLEVAODKAMOSE
och, toľko štedra v jednom príspevku ..a všetci: ďakujemé

21 komentárov:

  1. BATMAN :)
    mojmu chlapovi by sa to tiež hodilo....asi objednam ;)
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Batman :) logicky chapem ze trinasty komentar toto nebude ale doplnit basic socks & underwear inventar by sa zislo :) ivan.padej@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Myšlenka hezká, ale upřímně jsem čekal trochu víc, než jen eshop s minimální/klasickou nabídkou.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. asi to je len basic jak pise Ivo :D ...neva napis dalsi ked sa bude blizit trinastka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. já myslím, že pro hodně mužů bude i basic nabídka velkej krok vpřed :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. můj komentář musí mít hloubku, to nejde jen tak na povel.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. batman!
    chlapi a spodné prádlo, to by se i kniha dala napísať :D

    tynarose.s@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak 13. Komentar je moj, scarjo@azer.sk dufam ze moju vynaliezavost ocenis :p

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Batman :) magd.alena@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jur dúfam, že "vynaliezavosť" ScarJo neoceníš a že balíček dostane magd.alena@sezanam.cz.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Však basic veci sú najlepšie stále si kúpim trenky v hamku ako keď si mám pariť gule v Hilfigerovi :D a to by ocenil aj Batman! tomiiscott@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ja som si myslel ze s tym takto vyjebe hned prvy komentator ale nie ...ako keby chcem byt prisny tak v 13tom komentare nie je spravne odpoved :D ale to nie je tento pripad ..dame to ScaJovi

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Dakujem!!!, vyhru, samozrejme, dam priatelovi, potesi sa a ja nebudem musiet prat o par dni dlhsie, muhaha. Kde mozem poslat adresu?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rad :) ..aha prave som si vsimol ze som skopiroval ten email azer ale asi to ma byt azet tak ti to poslem este raz

      Odstrániť