Šaňo Wang

Toľko ľudí, čo bolo minulý týždeň na prezentácií novej kolaborácie Alexander Wang x H&M som hádam ešte nevidel. Ale nedivím sa, kolekcia je dosť mega lebo Šaňo sa inšpirovanl rôznymi druhmi športu, čo vieme, že mi imponuje a použil super materiále. Vraj majú byť aj funkčné, to sa uvidí čoskoro. Do obchodov dorazí už o 2 dni ergo 6. novembra, ale žiaľ len v Prahe Na Příkopě a v Bratislave v Eurovei. Určite to nie je ideálne ak sa zdržujete mimo, ale určite niečo vymyslíte. Dúfam, že sa mi niečo ujde
kto neví, tak Alexander je hovorovo Šaňo
sweater - hm go gold
jeans - top shop
sneakers - converse
martina - diy
  

16 komentárov:

  1. Materiále ? :-D fakt ? ....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento text, to je trapas.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Misto apeluje, imponuje jsi asi myslel ;) ...martina diy je ňuňu :) mile moc..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tie conversy si veľmi dobre vytunil, dobre vyzerajú a môj dedo je šaňo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. moj stryko je sano ...diky z podrazky as trocha zosuchava ta farba ale paci sa mi to celkom

      Odstrániť
  5. juro ty vole toto celé aj s nadpisom je ultra vtipné :D:D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadá to perfektně. A bezvadné fotky. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. super blog :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. zistujem ze ludia to bud nenavidia alebo miluju ..zvlastne ...vdaka

    OdpovedaťOdstrániť