Fashion week(end)

Vec, ktorá mi znepríjemnila moje úžívanie jarného fashion weekendu nastala, keď som zavítal na jeho piatkovú opening party, ak to tak môžem nazvať, do hotela Emblém, kde som bol prvýkrát. Áno je to tam pekné, je to tam čačané, priestor vyzeral ako luxusná domáca herňa akéhosi zazobaného američana, veľká telka, kreslá, gauče, DJ s najmenším setom sveta, bar, bla. Ani som nečakal, že budem odchádzať medzi poslednými, z tohto stretnutia nadšencov módy (party je v skutku silné slovo), ale viedol som duchaplnú konverzáciu s mojim novým kamarátom, takže bolo vlastne jedno kde. Na moje nešťastie a precitlivelý respiračný systém, tam najprv bolo hrozné teplo a pravdepodobne kvôli tomu vydrbali klímu pod body mrazu a už pri odchode tohto chick dungeonu som sa cítil mierne nesvoj. To že si Marťa na noc otvorila okno, ja ho zavrel a ona otvorila naspäť asi tiež nebol top, každopádne ráno som už bol vybavený nepríjemnou nádchou. Nevadí, to nás neodradí a ideme na fashion weekend, a toto bol môj sobotnajší outfit.  
marťa má pravdu, že by som ten oblek mal nosiť častejšie
suit - margiela x hm
shirt - h&m
sneakers - nike roshe run

16 komentárov:

  1. Nejprve jsem chtěl napsat, že ty tenisky jsou preslap, ale...nakonec musím uznat, ze se to povedlo!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiez som si myslel ze to nebude ono ale vyskusal som to a pacilo sa mi to ! dik

      Odstrániť
  2. no aký renesančný MUŽ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ano, beru si zde přítomného... Nice.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mne k tomu chybaju nejake pekne topanky, lebo ten dokonaly oblek si ich zasluži, ale ide ti aj toto .)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pfff tohle je dokonale! S klasickymi botami by to bylo boring a vsichni vime ze Prada ho asi neoslovi :D

      Odstrániť
    2. tak ja mam exkluzivku s guccim vis jak :D

      Odstrániť