Streetstyle

Môj nedeľňajší outfit žiaľ nafotený nemám, začínam si všímať, že ja sa chcem fotiť častejšie ako zlenivelá Martina, ktorej sa skôr nechce ako chce. Hrozné ako pohodlnie. Ale aj napriek tomu sa rád pochválim, na Prague fashion weekende sa pohybovalo tento rok aj mnoho streetstylových fotografov, dokonca aj zahraničných a samozrejme o tom každý vedel, tak môžem povedať, že sa všetci, vrátane nás, tak vyfintili ako nikdy. Páčilo sa mi to. A je super, že sme sa objavili na Style.com a na ďalších módnych portáloch, berieme to celkom ako úspech.
Pre mňa aj pre vás novinka dňa, v sobotu sa uskutoční v Prahe v Chemistry Galery obrovský Bloges Market, kde som bol zlanárený zúčastnť sa s mojími vecami, ktoré nie sú pre mňa dosť cenné, aby som si ich nechal, tak ich budem núkať vám, mojim najcennejším. Príďte a robte mi zle, nech sa nenudím.
ale najviac najviac ma pobavili asi klasické komentáre na refresheri, prosím prečítajte si ich :D
photo adam katz sindig, cool tipek 
prvý outfit ste už videli a druhý volám "vrstving"
grey jacket - fiorina furry
tank top - marshal apparel
bomber, sweater, jeans - h&m

9 komentárov:

  1. kráásne outfity ♥

    začínam s blogom, dúfam že sa prídeš pozrieť a napíšeš mi do komentáru nejaké tie rady alebo názory na môj blog ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha odpoved ma pobavila uz len asi preto sa pozriem a radim ti aby si si anonymov nebrala k srdcu :D

      Odstrániť
  2. haha to su ake komentare :-D uz si si inkaso zaplatil z tyh 500 eur :-D
    Pozri moj novy post na www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Boli ste super a ten fit v obleku je najviac!
    Tie komentáre sú od najväčších znalcov predsa... :D

    Ľuboš
    BlackBloodedBoy

    OdpovedaťOdstrániť