Unpolished

Pol deviatej a stále dosť svetlo, milujem to. Keď som bol menší tak som si vravel, keby je stále tma to je mega, ale dnes, opak je pravdou. Toľko vecí sa dá postíhať a porobiť, keď je dlho svetlo. Ja síce teraz nič nestíham, robím asi štyri práce, píšem do toho diplomku, musel som dať pauzu cvičeniu, nech to všetko dám, ale dúfam, že ďalší týždeň už to bude všetko v norme. Fotky ešte z čias, keď to nebolo ešte také hektické, ale bolo menej svetla a menej tepla, viacej vlasov, viacej brád, ale aj tak sú super. Vedeli ste, že po česky je brada vousy a brada je proste len brada a fúzy sú knír? Celkom bordel, čo? 
raz :), dva :)), tri :)))
shirt - gant
coat, pants, shoes - h&m

8 komentárov:

  1. Tak to je top! Takový british look,elegán :). A fotky opět zábavné,příspěvek potěšil :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ano, čeština má zálibu v tom mít pro jednu věc milion odlišných názvů, taky zbožňuju český překlady, třeba znáš pohádku "Na vlásku" ? To je fuk, jde o to, že ta blondýnka, která se ve všech jazycích světa jmenuje "Rapunzel" se v češtině jmenuje... jak? No, "Locika" ! Vážně nechápu, kde Ti češi na takový překlady chodí, jsme asi holt tvořivý národ :D Fotky jsou dokonalý, a ať to zní jakkoli, já prostě zbožňuju chlapy s vousy a s vlasy, jako máš ty! :D <3 A ta animace... boží <3

    Klára
    NARA // czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. totalne suhlasim ...myslim si ze knihy viete prekladat dobe vo vseobecnosti ale konkretne nazvy vam veru nejdu :DD vdakaa

      Odstrániť
  3. rura by ma neodfotila keby martu objimam :D

    OdpovedaťOdstrániť